Accordil_MainPic ירושות וצוואות
Accordil_MainPic ירושות וצוואות
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 053-6218290

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    7 טיפים שיעזרו לך לזהות עורך דין מצוין לענייני ירושה

    דיני ירושה נוגעים בחיים של כל אחד מאיתנו, בין אם בעתיד נלך לעולמנו ואחרים ירשו אותנו, ובין אם אנחנו נירש אדם קרוב שהלך לעולמו.

    7 טיפים שיעזרו לך לזהות עורך דין מצוין לענייני ירושה

    ובכל זאת, מדובר לעיתים ברכוש וכספים רבים, ועלינו לבחור עורך דין לענייני ירושה שהוא לא פחות ממצוין שידאג לאינטרס שלנו כמו שצריך, אז איך בוחרים עורך דין כזה?

    תוכן עניינים

    #1 זמינות ללקוח

    שירות, כימיה והשקפת עולם דומה – ראשית חשוב ביותר לבחור בעורך דין שיהיה זמין עבורכם לכל שאלה, כאמור מדובר בנושאים רגישים מאוד, שדורשים לעיתים מענה באופן מידי.

    כמו כן יש לבחון האם בינכם לבין עורך הדין יש כימיה כבר מפגישת הייעוץ הראשונה, חשוב מאוד לבחור עורך דין שילווה אתכם שיהיה בניכם קליק, הבנה, כימיה ותהיו שלמים עם ההתנהלות מולו ושתחשבו יחסית דומה מבחינת ניהול התיק על מנת למנוע מחלוקות עתידיות בניכם.

    #2 דיוק

    כן. דיוק. זה הדבר החשוב ביותר במסגרת תיקים מהסוג הזה. בעריכת צוואה למשל, ככל והצוואה תהיה מדויקת, ותערך כמו שצריך, ללא פגמים צורניים וטעויות, אזי הסיכוי שלה להתקבל גבוה יותר. במסגרת עריכת צוואה יש לקחת בחשבון כי כל טעות עלולה להוביל לפסילתה של הצוואה. ולכן, יש לערוך אותה בצורה מדויקת שתשקף את רצונו של המצווה בלי שגיאות.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      #3 בקיאות מבחינה משפטית

      לא כל עורך דין יכול לנהל תיקי ירושה, ולדעת כיצד להתנהל מולם בצורה נכונה, ולכן, בחירת עורך דין ירושות חשוב לבדוק את בקיאותו בתחום הזה בצורה מיטבית, הן מבחינת הלכות, פסיקה וסדרי הדין, הן מבחינה אסטרטגית, וחשוב גם שיהיה בקיא בדינים מקבילים החיוניים לניהול הליכים משפטיים בענייני ירושות.

      #4 ניסיון

      עו"ד לענייני ירושה אשר עוסק בנושא ירושות וצוואות יוכל לקדם את רצונכם בצורה הטובה ובמדויקת ביותר עבורכם. שימו לב כי כל טעות עלולה להוביל להפסד ולהרס התיק ולכן ראוי לקחת אדם שאכן יודע את עבודתו ללא דופי.

      על אותו עורך דין להיות בעל ניסיון רב בתיקים מהסוג הנ"ל, להיות בקיא בסדרי הדין, ולפעול נכונה מבחינה אסטרטגית על מנת שלא לעשות נזק מתועלת ולמנוע מחלוקות עתידיות שגם אם ככל ויצוצו, יהיה להם מענה ופתרון.

      עו"ד לענייני ירושה אשר עוסק בנושא ירושות וצוואות יוכל לקדם את רצונכם בצורה הטובה ובמדויקת ביותר

      #5 שיקוף מצב התיק וסיכוייו

      עורך דין מצוין, הוא עורך דין שמציג לכם את האמת גם אם היא לא נעימה. עורך דין שישקף לכם את סיכוי ההליך, מצבו של התיק ומניח בפניכם את כלל הנתונים על השולחן, ואז ההחלטה האם לעשות או לא לעשות נלקחת על ידכם בצורה נכונה ומבלי למכור לכם אשליות שבסוף התנפצו לנגד עינכם.

      #6 רגישות

      עורכי דין מהסוג הזה, חייבים להיות רגישים לסיטואציה, שכן מדובר בתיקים בעלי רגשות עזים, קרע, ויכולים אף להוביל אנשים למשברים אישיים, מדובר בתיקים מורכבים ורגישים מאוד, ורצוי לבחור עורך דין שידע לפעול ברגישות, להוביל אתכם לתוצאה הרצויה ולהילחם עבורכם במקביל.

      #7 חריצות

      עורך דין טוב הוא עורך דין שחוקר, מחפש, בודק, ולא מפסיק לקרוא וללמוד, לא עושה את עבודתו כי צריך אלא מאמץ את התיק כפרויקט אמיתי מתוך רצון לנצח בו. חלק מהעבודה היא ביצוע מחקר, למשל בתיקי צוואות – לבצע מחקר מה היה רצונו של המנוח, להגיע לגורמים שלישיים, לקבל תצהירים, ולעשות כל מה שניתן על מנת להוציא את האמת לאור.

      #8 ניהול עיזבון

      במקרים מסוימים כאשר תיק עובר לבית המשפט, ימונה על ידי בית המשפט מנהל עיזבון זמני או קבוע, ולכן יש לוודא כי עורך הדין המייצג אתכם, ידע לנהל עיזבון ולעשות זאת בצורה טובה על מנת לדאוג לאינטרסים שלכם.

      לסיכום, בחנו היטב את עורך הדין אותו אתם לוקחים לנהל לכם הליכים שהם מההליכים היקרים ביותר לניהול בעולם המשפט, מדובר בתיקים רגישים מאוד מבחינה ריגשית וכלכלית עלולים להגיע לשווי של מיליוני ש"ח ולכן מן הראוי לקחת את עורך הדין המושלם שינהל עבורכם את ההליך, יהיה מדויק, נבון, נחוש, רגיש, חכם ובעל ידע משפטי בניהול הליכים מהסוג הזה, עם ניסיון, וידע בדבר סדרי הדין.

      אנחנו עושים מאמץ לדייק, לעדכן ולחדש את התוכן המופיע בפורטל ירושות וצוואות. יחד עם זאת מובהר, כי אין להסתמך על האמור באתר ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי פרטני. העושה שימוש בתוכן לצרכיו, עושה כן על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

      לייעוץ ראשוני חייג 053-6218290 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף