Accordil_MainPic ירושות וצוואות
Accordil_MainPic ירושות וצוואות
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 053-6218290

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    עורך דין סכסוכי ירושה שיילחם על הזכויות שלך!

    אחד הדברים הקשים בהתמודדות עם סכסוכי ירושה, הוא החור שמותיר האדם לאחר לכתו. כשאדם הולך לבית עולמו, שום דבר לא יכול למלא את החוסר שנותר אחריו. קושי זה מורגש במיוחד כאשר מגיעה העת לחלק את הרכוש שהותיר מאחוריו. אתם מבקשים לממש את רצונו האחרון של יקירכם, ולכבד את זכרו.

    אך מה הוא אותו רצון? זאת לא תוכלו לשמוע עוד מפיו.

    אני איתך. אני אעזור לך להבין כיצד לאתר צוואה, אני אדאג שהצוואה תקויים כפי רצונו האחרון של יקירך. אני אבחן כל פרט שיש בו כדי להוכיח צוואה פסולה. אני אדאג לחלוקה הוגנת של הירושה כאשר לא נמצאה כל צוואה. אני אוכיח את הקשר המשפחתי בינך לבין יקירך המנוח.

    תוכן עניינים

    אבל בשבילי הייצוג בסכסוכי ירושה, הוא הרבה מעבר. אני רואה אותך, את השכול, את הקושי הרגשי, אני מבין אותך. בין אם היחסים היו טובים או עכורים, זה לא רק הרכוש, זה הקשר הרגשי האחרון שלך למי שנפטר.

    אולי הייתם משפחה מלוכדת שהתפרקה לאחר מות יקירכם, אולי הבטחתם לעצמכם שלכם זה לא לעולם לא יקרה, אולי מאז ומעולם הייתם מסוכסכים, אולי הרגשתם שאחד האחים זומם על הירושה כאשר ההורים עדיין בחיים, אולי נוצרו "מחנות" בין היורשים לאחר שהתגלתה הצוואה.

    הלימוד היסודי של הראיות, הסיפור המשפחתי, בניית התמונה המלאה שתשקף את רצון המנוח, ההופעה בבית המשפט, חקירה מקצועית של בני המשפחה והיורשים הפוטנציאלים בדיון, אלה חלקים בסיסיים שאי אפשר לוותר עליהם בסכסוכי ירושה.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      הייצוג בסכסוכי משפחה הוא לא סתם ייצוג. אתה צריך עורך דין סכסוכי ירושה שיקשיב לסיפור המשפחתי שלך. עורך דין סכסוכי ירושה, שישמיע בפני בית המשפט את רצון המנוח כפי שאתה רואה אותו. אני אדאג לעשות זאת. אני אלחם על הזכויות שלך!

      איך לבחור בתבונה עורך דין שיטפל בסכסוכי ירושה?

      סכסוכי ירושה הם סכסוכים מרים, המערבים רגשות קשים. בשונה מכל הליך אחר, בו הרגשות הקשים הם כנגד בעל הדין השני, בסכסוכי ירושה פעמים רבות הכעסים הם כנגד מי שכבר אינו עוד.

      מבול הרגשות הקשים והמעורבים, לא מקבל מענה אמיתי, אלא הוא מופנה כלפי היורשים האחרים. כאשר הרגשות הקשים לא מעובדים, ומופנים כלפי הגורם הלא נכון, קשה מאוד לפתור את הסכסוך, ולזקק את הצורך האמיתי של כל אחד מהצדדים.

      בחירת עורך דין שיטפל בסכסוכי ירושה היא חשובה מאין כמוה, והיא חייבת להעשות בתבונה. על מנת לבחור עורך דין סכסוכי ירושה עליכם לשים לב לתכונות הנכונות של עורך הדין לסכסוכי ירושה, לניסיונו, ולצרכים שלכם.

      מה מאפיין עורך דין סכסוכי ירושה שנלחם עבור הלקוחות שלו?

      עורך דין שמייצג בסכסוכי ירושה, יתאפיין ביכולת רגישות גבוהה, תשומת לב לפרטים, יכולת הקשבה והבנה של הצרכים שלכם.

      סכסוכי ירושה, הם עניין רגיש, ועורך דין לסכסוכי ירושה חייב להיות בעל יכולת ניתוח סיטואציות גבוהה. עליו לשים לב לכל פרט ופרט, לקרוא את החדר מבלי לדבר, להבין את הדינמיקה המשפחתית בין היורשים. עורך דין סכסוכי ירושה ידע גם כיצד להשתמש בכל הידע הזה, במטרה להילחם על הזכויות שלכם, ולדאוג שתזכו בחלק המגיע לכם בירושה.

      האם עורך דין שמייצג בסכסוכי ירושה ינסה להוביל לפשרה?

      עורך דין שמייצג בסכסוכי ירושה, יודע כי הצדדים בתיק הם בני משפחה, וכי הקשר המשפחתי הוא יקר מפז. לכן עורך דין סכסוכי ירושה מומלץ, בהחלט ינסה להוביל לפשרה. פשרה תקטין את הסכסוך המשפחתי, ותאפשר לכם לסיים את ההליך ברוח טובה, ואולי אף לאחות את הקרעים ולחדש את הקשר המשפחתי.

      עורך דין סכסוכי ירושה מקצועי יכול לנסח הסכם בין יורשים, גם אם הוא שונה מהצוואה שהניח אחריו המנוח. בהסכם כזה גלומים יתרונות רבים ליורשים – הוא עשוי לפטור אתכם מחבויות מס שונות, הוא יענה על הצרכים שלכם באופן מדוייק יותר וכו'.

      יחד עם זאת, עורך דין סכסוכי ירושה שיילחם על הזכויות שלך לא יתפשר בכל מחיר, הוא יקשיב לצרכים שלך, ויבחן היטב האם הם מקבלים מענה מספק בהסכם הפשרה.

      סכסוכי הירושה הנפוצים בישראל

      סכסוכי ירושה על פי חוק הירושה

      כאשר אדם נפטר מבלי להשאיר אחריו צוואה תקפה, ירושתו תחולק בהתאם לחוק הירושה. חוק הירושה קובע את סדר היורשים החוקיים של כל אדם ואת חלקם בירושה.

      סכסוכי ירושה על פי חוק הירושה מתעוררים במקרים בהם מתגלעת מחלוקת על מעמדו של היורש. כך למשל במקרים בהם ידוע בציבור טוען לחלק בירושה, ובני המשפחה מערערים על מעמדו כיורש.

      סכסוכי ירושה על תוקף הצוואה

      צוואה היא הדרך הטובה ביותר להחליט מה יעשה ברכושך לאחר מותך. אך על מנת שהצוואה תקויים, עליה לעמוד במספר תנאים.

      סכסוכי ירושה נפוצים בישראל מתחילים במקרים בהם מתגלעת מחלוקת על תוקף הצוואה. בני המשפחה עשויים להעלות טענות על זיוף הצוואה, פגמים באופן עריכת הצוואה, הוראות בצוואה שהופכות אותה ללא תקפה ועוד.

      סכסוכי ירושה על כשרות המצווה

      סכסוכי ירושה נפוצים נוספים מתחילים כאשר מתגלעת מחלוקת על כשרות המצווה, והבנתו את טיב הצוואה. בני המשפחה עשויים להעלות טענות שונות על כושרו המנטלי של עורך הצוואה, על השפעה בלתי הוגנת שהופעלה על עורך הצוואה, על מעורבות יורשים בעריכת הצוואה וכדומה.

      עלות של שירותי עורך דין בטיפול בסכסוכי ירושה

      עלות של שירותי עורך דין בטיפול בסכסוכי ירושה יכולה להשתנות בין עורכי הדין: יש שיגבו באחוזים על פי ערך הירושה שתתקבל, ויש שיגבו סכום קבוע מראש שיכול לנוע בין עשרות אלפי שקלים ועד למאות אלפי שקלים.

      שיטת התמחור וטווח המחירים של עלות שירותי עורך דין בטיפול בסכסוכי ירושה, עשוי להשתנות בכפוף למורכבות הטיפול בתיק, ובהתאם לרמת הוותק והניסיון של עורך הדין.

      אך עלות השירותים אינה בהכרח משקפת את רמת הייצוג של עורך הדין. כאשר אתם בוחרים עורך דין גירושין, לא מומלץ להתמקד בעלות השירותים המשפטיים, אלא בתכונות של עורך הדין לסכסוכי ירושה, ביכולתו להיות קשוב לצרכים שלכם ובחיבור ביניכם.

      מה משך הטיפול הצפוי בסכסוכי ירושה?

      הטיפול הצפוי בסכסוכי ירושה משתנה בהתאם לתיק, למורכבות שלו, וליכולת של היורשים להגיע להסכמות ביניהם. הליך סכסוך ירושה מלא המתנהל בבית המשפט, הוא הליך ארוך ומורכב והוא צפוי לערוך בין שנה למספר שנים. מנגד, ככל שהיורשים יטיבו להגיע להסכמות ביניהם, משך הטיפול הצפוי בתיק, עשוי להתקצר.

      מכל מקום, אל תתפתו לפנות לעורך דין שיבטיח לכם טיפול מהיר בתיק, או פרק זמן מסויים בו ההליך צפוי להסתיים, מבלי להעלות בפניכם את הסיכויים להתמשכות ההליך.

      איך מתמודדים ביעילות עם סכסוכי ירושה?

      הדרך היעילה ביותר להתמודד עם סכסוכי ירושה היא באמצעות עורך דין סכסוכי ירושה שיבין כיצד למקסם את הזכויות המגיעות לך בירושה, תוך שמירה מירבית על הקשר המשפחתי שבין היורשים.

      עורך דין סכסוכי ירושה מומלץ ישמש כמגשר ויאפשר שיח בין כל הצדדים, ידע לנהל משא ומתן ולהגיע להסכם ירושה. עורך דין סכסוכי ירושה ידע גם לתכנן את חלוקת הירושה באופן שיתאם את רצונותיך וימקסם את זכויותיך. עורך דין סכסוכי ירושה מומלץ, יראה את התמונה המלאה ויקח בחשבון את כלל הגורמים, כגון חשיבות השמירה על הקשר המשפחתי, חבויות מס שונות וכדומה.

      במקרים בהם לא ניתן להגיע לכל הסכמה, עורך דין סכסוכי ירושה ידע לייצג אותך בבית המשפט, ולהלחם על זכויותיך בירושה.

      איך מסיימים סכסוכי ירושה ושומרים על המשפחה?

      בסופו של יום, חשוב לזכור שמי שעומד מולך בהליך סכסוך ירושה, הוא בן משפחה. הדרך האידיאלית לסיים סכסוך ירושה היא לא רק בכך שכל יורש מקבל את זכויותיו, אלא גם באיחוד משפחתי, וסיכוי לעתיד טוב יותר לבני המשפחה כולה.

      חשוב לשמור על ראש פתוח, ולהבין מה הצורך האמיתי שלכם. לעיתים כדאי ללכת צעד קדימה לקראת הצד שכנגד, על מנת לשמור על שלמות המשפחה. לפעמים מספיקה רק מילה טובה, מילה של הבנה והקשבה, כדי לרכך את ליבו של היורש האחר, ולהוביל אותו לעשות צעד לקראתך.

      בשורה התחתונה, אם נקלעת לסכסוך ירושה, חפש עורך דין סכסוכי ירושה רגיש ובעל ניסיון, שיהיה קשוב לצורך האמיתי שלך, עורך דין סכסוכי ירושה שיילחם על הזכויות שלך!

      אנחנו עושים מאמץ לדייק, לעדכן ולחדש את התוכן המופיע בפורטל ירושות וצוואות. יחד עם זאת מובהר, כי אין להסתמך על האמור באתר ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי פרטני. העושה שימוש בתוכן לצרכיו, עושה כן על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

      לייעוץ ראשוני חייג 053-6218290 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף