Accordil_MainPic ירושות וצוואות
Accordil_MainPic ירושות וצוואות
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 053-6218290

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    עורך דין לענייני ירושה פתח תקווה

    אנשים רבים שאדם קרוב אליהם נפטר, מגלים כי הוא הותיר אחריו צוואה, אך אינם יודעים כיצד להתנהל עם הצוואה. עורך דין לענייני ירושה בפתח תקווה יסייע לכם לקיים או להתנגד לצוואה שהמנוח הותיר אחריו.

    היכן מגישים צוואה של מנוח שהתגורר בפתח תקווה? היכן מגישים התנגדות לצוואה של מנוח? מתי ניתן להתנגד לצוואה? איך בוחרים נכון עורך דין לענייני ירושה? ומדוע כדאי לכם לבחור דווקא בעורך דין לענייני ירושה בפתח תקווה?

    תוכן עניינים

    היכן מגישים צוואה של מנוח שהתגורר בפתח תקווה?

    הרשם לענייני ירושה בתל אביב

    החוק קובע כי מי שיש בידו צוואה של אדם שנפטר, חייב להגיש אותה במהירות האפשרית לרשם לענייני ירושה. במקרה שהמנוח התגורר בפתח תקווה בטרם לפטירתו, הבקשה תוגש לרשם לענייני ירושה בתל אביב.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      כתובת: השלושה 2, תל אביב-יפו, בקומות ב'-ג'. ת.ד: 9040, מיקוד: 61090.

      שעות קבלת קהל: ימים שני ורביעי בין השעות 8:30-12:30. קבלת הקהל מתקיימת בקומת הכניסה, ויש לזמן תור מראש.

      פרטי יצירת קשר לזימון תורים ולמידע נוסף:

      באתר: זימון תור לשירות (www.gov.il)

      בטלפון: 2416*

      בפקס: 02-6467548

      באימייל: [email protected]

      בנוסף, בשל המצב הביטחוני, מופעל גם מוקד חירום המיועד למשפחות החללים והנרצחים במלחמה:

      בטלפון: 077-7716411 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-18:00.

      באימייל: [email protected]

      בית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה

      אם הוגשה התנגדות לצו ירושה או התנגדות למתן צו קיום צוואה שהותיר מנוח שהתגורר בפתח תקווה, הרשם לענייני ירושה יעביר את המשך הטיפול בתיק לבית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה:

      כתובת: בזל 1, פתח תקווה.
      טלפון: 077-2703333. מענה טלפוני בין השעות 8:00-17:00. בימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00-12:30.
      פקס: 074-7937832
      קבלת קהל: בין השעות 8:30-13:30. בימי שישי, ערבי חג וימי זיכרון בין השעות 8:30-12:00.

      מתי ניתן להתנגד לצוואה?

      הכלל הוא כי צוואה יש לקיים, ואפילו במקרים בהם הצוואה נראת ליורשים כלא הוגנת. יחד עם זאת ישנן מספר עילות המאפשרות להתנגד לצוואה:

      כשרות המצווה – על פי החוק קטין ופסול דין אינם רשאים לערוך צוואה. כמו כן, על מנת לערוך צוואה, על המצווה להיות צלול בשעת עריכת הצוואה, ולהבין את טיב הצוואה. במקרים בהם יוכח המצווה לא היה צלול בשעת עריכת הצוואה, ניתן יהיה לפסול את הצוואה.

      התערבות בעריכת הצוואה והשפעה בלתי הוגנת על המנוח – במקרים בהם יוכח שיורשים התערבו בעת עריכת הצוואה, או השפיעו על המנוח באופן בלתי הוגן במטרה לזכות בחלק בירושתו, בית המשפט יפסול את הצוואה.

      כשרות הצוואה – החוק קובע תנאים לעריכת צוואה. צוואה שאינה עומדת בתנאי היסוד של עריכת צוואה, תפסל. כמו כן הוראות צוואה שאינן חוקיות, אינן מוסריות, לא ניתן לקיים אותן או אינן ברורות, יפסלו גם כן.

      איך לבחור נכון עורך דין לענייני ירושה?

      על מנת לבחור עורך דין נכון, קודם כל חשוב לבחור בעורך דין ירושה בעל ידע וניסיון, המכיר את חוק הירושה ואת עדכוני הפסיקה על בוריה, וידע כיצד להימנע מטעיות שעלולות לעלות לכם ביוקר.

      בנוסף מומלץ לבחור בעורך דין שידע להיות קשוב למצבכם הרגיש והעדין לאחר מות המנוח, שיהיה בעל ידע וניסיון בהליכי משא ומתן בין יורשים, שיהיה קשוב, זמין ופנוי אליכם, שיהיה לכם איתו חיבור, ושתוכלו להרגיש איתו בנוח.

      מדוע לבחור דווקא בעורך דין לענייני ירושה מפתח תקווה?

      נוחות וחסכון כלכלי

      הליך ירושה שמתנהל בבית המשפט לענייני משפחה, עלול להיות הליך ארוך שנמשך כשנתיים-שלוש, במהלכן תדרשו להגיע לפגישות עם עורך הדין, לצורך חתימות, ניהול האסטרטגיה, הכנה לעדות בבית המשפט ועוד. אם אתם גרים בסביבת פתח תקווה, עורך דין לענייני ירושה בפתח תקווה יחסוך לכם נסיעות רבות וזמן רב.

      קרבה לבית המשפט

      גם אם אתם עצמכם לא מתגוררים בסביבת פתח תקווה, אך המנוח התגורר בפתח תקווה והסביבה, מומלץ לפנות לעורך דין לענייני ירושה בפתח תקווה שמשרדו ממוקם בסמוך לבית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה, שם יתנהל הליך ההתנגדות לירושה.

      עורך דין לענייני ירושה שמשרדו סמוך לבית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה, יחסוך לכם עלויות על שירותי שליחים בין עירוניים יקרים לבית המשפט, וימסור את המסמכים המקוריים ללא עיכוב.

      הכרות עם אנשי המקצוע בפתח תקווה והסביבה

      שיקול נוסף בבחירת עורך דין לענייני ירושה מפתח תקווה הוא הכרות עורך הדין את אנשי המקצוע המומחים בסביבה. אם למשל המנוח החזיק דירה בפתח תקווה, הכרות עם הסביבה העירונית, מחירי הנדל"ן, והכרות עם מתווכים ושמאים בפתח תקווה, עשויה לחסוך לכם הוצאות מיותרות, ולסייע לכם למצוא את אנשי המקצוע המומלצים ביותר.

      התנגדות לצוואה

      בשורה התחתונה, אם קיבלתם לידיכם צוואה שאתם רוצים לקיים, עורך דין לענייני ירושה בפתח תקווה יסייע לכם לקיים אותה במהרה.

      גם אם קיבלתם צוואה שנראת לכם חשודה ואתם מתנגדים לקיים אותה, עורך דין לענייני ירושה יסייע לכם להתנגד לצוואה, או להגיע להסכם עם כלל היורשים, ולקבל את החלק המגיע לכם בעיזבון.

      אנחנו עושים מאמץ לדייק, לעדכן ולחדש את התוכן המופיע בפורטל ירושות וצוואות. יחד עם זאת מובהר, כי אין להסתמך על האמור באתר ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי פרטני. העושה שימוש בתוכן לצרכיו, עושה כן על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

      לייעוץ ראשוני חייג 053-6218290 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף